Platba a dodání zboží

  • Platba
    Dobírka, platební karta, bankovní převod, hotovost
    Platební karty
  • Dodání zboží
    Vyzvedněte si zboží osobně, nebo si ho nechte zaslat na svou adresu.

garance spokojenosti

  • Vrácení / výměna zboží
    Pokud se netrefíte velikostí oblečení napoprvé, máme vyhovující řešení.

kontakt

  • +420 608 223 723
  • kontaktní adresa
    BAMBUTIK - Afekt s.r.o.
    Plzeňská 2298/170
    150 00 Praha 5, ČR

Jak zaplatit

Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.

Možnosti platby

 Máte několik možností, jak zaplatit za svou objednávku. Vyberte si tu, která je pro vás nejpohodlnější:

  • Platební kartou ihned při objednání zboží. Platba kartou je zdarma. Více info naleznete níže.
  • V hotovosti při převzetí zboží u nás v showroomu na adrese BAMBUTIK, Plzeňská 2298/170, Praha 5. O možnosti vyzvednutí vaší objednávky jste vždy informováni předem e-mailem.
  • Platební kartou při převzetí zboží u nás v showroomu na adrese BAMBUTIK, Plzeňská 2298/170, Praha 5.
  • Na dobírku při převzetí zásilky na pobočce České pošty. Tato služba je zpoplatněna dle sazebníku České pošty částkou 34,- Kč.
  • Na dobírku při převzetí zásilky na pobočce Uloženky / Heureka Point. Tato služba je zpoplatněna dle sazebníku Uloženky částkou 15,- Kč.
  • Běžným bankovním převodem na č. účtu: 2300639091/2010. Variabilní symbol je číslo vaší objednávky. Zvolíte-li v objednávkovém formuláři platbu předem převodem, vždy vám pošleme e-mail s veškerými pokyny k zaplacení. Objednávka vám bude odeslána poštou / připravena k vyzvednutí, jakmile se platba zobrazí na našem účtu. O této skutečnosti vás vždy informujeme e-mailem. 
     

Lhůta pro zaplacení zboží bankovním převodem

Jakmile obdržíte e-mail s potvrzením objednávky a s platebními informacemi, uhraďte prosím svou objednávku do 24 hodin.

Vystavení faktury

Podklady pro zaplacení vám vždy posíláme v e-mailu ihned po objednání. A protože šetříme naše lesy, fakturu obdržíte do 24 hodin od odeslání objednávky v elektronické podobě. Faktura slouží jako daňový doklad, nikoliv jako podklad k zaplacení, protože zboží je v té době již zaplaceno (předem převodem), případně bude uhrazeno v hotovosti při převzetí na dobírku. Pro jakoukoliv komunikaci s námi (výměna zboží, vrácení apod.) vám vždy postačí číslo objednávky.

Účtování poštovného při dobírce

Dobírka jsou náklady České pošty / Uloženky na vybrání peněz v hotovosti od adresáta při předání zásilky a jejich zúčtování dle sazebníku. Náklady na dobírku neplatí zákazníci, kteří platí objednávku předem převodem na účet.

Poštovné je účtováno standardně každému zákazníkovi, který si pro bambusové oblečení nepřijde osobně, a zahrnuje náklady na balení i zaslání bambusového oblečení na vaši adresu. Připomínáme, že při objednávce nad 2 000,- Kč získáváte bonus v podobě poštovného a balného zdarma.

Bezpečná platba kartou

Pokud se rozhodnete využít k platbě vaši platební kartu, označte v objednávkovém formuláři druh vaší karty. Přijímáme karty VISA, VISA Electron, MasterCard a Maestro (v případě, že vaše vydavatelská banka Maestro zařadila do systému 3D-Secure). Poté následuje přesměrování do naší zpracovatelské banky (Česká spořitelna), která vás vyzve k zadání údajů o kartě: číslo platební karty, datum ukončení platnosti karty a CVV2/CVC2 – poslední trojčíslí předtištěné na podpisovém proužku vaší karty. Tyto informace zadáváte přímo do platební stránky zpracovatelské banky, která zajistí nerozluštitelný zakódovaný přenos dat a nám pouze sdělí výsledek autorizace, což je pro nás podnět k vyřízení objednávky. Tímto je odstraněna možnost zneužití vaší platební karty. O výsledku transakce jste informováni e-mailem.

Při akceptaci platebních karet využíváme 3D-Secure řešení od České spořitelny – nejmodernější aplikace kartových Asociací MasterCard a Visa umožňující bezpečné platby kartou na internetu. Údaje ze své platební karty zadáváte přímo bance, nikdo z našich zaměstnanců nemá přístup k údajům o vaší platební kartě. Přenos dat se uskutečňuje prostřednictvím zabezpečeného protokolu HTTPS, který tyto informace šifruje. 

Nepotvrzená platba

Pokud banka nepotvrdí platbu vaší kartou, může to být z následujících důvodů:

  • Údaje o platební kartě nebyly vyplněny správně.
  • Na účtu není dostatek finančních prostředků nebo jste již vyčerpali limit pro internetové transakce.
  • U vaší karty není povoleno použití pro transakce na internetu. V tomto případě je nutné se obrátit na vaši banku.

Pokud vám nepřijde potvrzení o transakci na váš e-mail, kontaktujte nás – pokusíme se vám poradit a celou situaci vyřešit.