Níže naleznete nejčastější dotazy k nákupu v našem e-shopu. Pokud potřebujete jakékoliv další informace, neváhejte se obrátit na náš zákaznický servis na tel. čísle 608 223 723, nebo emailem na info@bambutik.cz
Kolik stojí poštovné?
Dopravu zdarma máte na svou 1. objednávku nebo u objednávek nad 2.000 Kč. Cena dopravy se liší dle zvoleného dopravce: Zásilkovna (vyzvednutí na výdejním místě) 55 Kč, kurýrní služba PPL (doručení na adresu) 90 Kč, Česká pošta - Balík do ruky 100 Kč, vyzvednutí v Balíkovně 65 Kč.
Kdy dostanu své zboží?
Doba doručení objednávky je 2-7 pracovních dní. K horní hranici se blíží doba doručení, pokud jste si objednali tričko s potiskem, které tiskneme až na základě objednávky.
Jak dostanu fakturu?
Fakturu Vám zašleme emailem po odeslání objednávky na Vaši adresu.
Máte vše, co je v e-shopu, skladem na prodejně v Praze?
Ano, kromě triček s potiskem, které tiskneme až na základě objednávky, jsou všechny produkty skladem v Praze.
Mohu si zboží nejprve vyzkoušet v Bambutiku v Praze?
Ano, pokud to epidemiologická situace dovoluje, můžete navštívit Bambutik v Praze a zde si vše vyzkoušet. Kromě triček s potiskem, které tiskneme až na základě objednávky, máme vše skladem.
Dá se v Bambutiku platit kartou?
Ano.
Potřebuji zboží vyměnit / vrátit, co mám udělat?
Výměna = nová objednávka správného a zároveň vrácení nevyhovujícího zboží. Výměny v rámci jedné objednávky nevyřizujeme. Zboží můžete vrátit a obratem si objednat nové. Pro vrácení vytiskněte formulář o odstoupení od kupní smlouvy a spolu s ním nám zašlete zboží na adresu Bambutik, Plzeňská 120/205, Praha 5. Zároveň udělejte novou objednávku na zboží, které požadujete. Oba procesy vyřizujeme samostatně, tzn. vratku a objednávku nového zboží vzájemně nezapočítáváme.