REKLAMACE

Pokud máte otázky nebo nejasnosti ohledně našeho produktu, jsme tu pro vás. Stačí nám nejprve zavolat nebo napsat e-mail, abychom mohli společně vyřešit nastalou situaci. Při řešení reklamací bereme v úvahu dobu, kdy vada vznikla, její opravitelnost a také to, zda jde o výrobní vadu, nebo o opotřebení produktu. Reklamaci vyřizujeme nejpozději do 30 dnů.

Reklamaci neuznáváme v případě mechanického opotřebení produktu (žmolky, nopky) vzniklého třením o hrubší materiál, než je jemná viskóza (například popruh, kabelka, batoh).

Vada do 12 měsíců

V případě vady, která se projeví do 12 měsíců od převzetí zboží, prosím vyplňte formulář Reklamace pro nesplnění jakosti při převzetí zboží, který naleznete zde .

Vada po 12 měsících

V případě vady, která se projeví po 12 měsících od převzetí zboží, prosím vyplňte formulář Uplatnění práva z vadného plnění, který je ke stažení zde .

Reklamační řád

Podrobné podmínky reklamací naleznete v našem Reklamačním řádu .